SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Tuesday, 20 November 2012

jgn keliru pulak

korang taukan aku ada hantar karya aku dekat penulisan2u.. klu korang nak baca pergi la.. tapi jangan keliru pulek yelah sbbnya tajuk cerita pengubat hatiku.. lain kat sana.. tajuk kat penulisan2u = hadimu... pengubat hatiku...  so jgn pening.. pastu citre 'dia atau dia ?!!' tu kt penulisan2u ada kmbar so tak yah nak tanya2 aq kenapa antar dua tajuk... nak wat camne aq dah terantar dua tajuk.. ingat nak delete seluhur cintaku tapi tak reti la plak.. so korang abaikan..


video

ni lagu feveret aq..hehehe layan je...

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)