SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Wednesday, 21 November 2012

tolong aq boleh x?

wei.. korang tau x macam mana nak buat links..
untuk novel2 aq tu... bukan apa macam susah sikit je nak cari tajuk...
dah bercampur2 la pulak susahkn korang je...
aq nak buat tajuk besar pastu buat links kat bawah dia...
aq nak tgk aq punye pun susah...
kalau korang tahu tolong bagi tahu ye...

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)