SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Monday, 14 January 2013

politik oh politik

Politik...
sesuatu perkara yang besar dan sering dijadikan perdebatan oleh semua orang..
macam tu jugak la kelas aq..
budak lelaki semuanya nak kerajaan tukar. depe kata kerajaan sekarang kurg baik..
hm.. dari segi apa ye?
aq rasa okey je.. yelah minyak okey, siap dapat bantuan segala..
untung tu..
aq terdengar depe kata kerajaan sepatutnya turunkan harga minyak.
wei, subsidi yg kerajaan bagi tu banyak tau tak.. klu tak de subsidi tu korang bayangkan berapa banyak duit kita kena bayar...
silap- silap kita tak boleh guna motor ataupun kereta...
tapi tu la.. rakyat tak reti nak hargai...
pastu satu lagi yang aq bengang tu..
eh kejap aq yang aq bengangkan ek? huhuhu aq dah  lupa la plak..
ingatan aq smkin kurang dek asyik masuk ilmu je... hahaha sadis la plak..
k la tu je... saja je nak melepaskan perasaan ni

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)