SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Monday, 3 December 2012

cerpen akan datang..


cerpen baru...
tetiba wujud idea...
hm.. klu novelis ngan kartunis gabung apa jadi ek?
hahahaha tu la cerpen yg aq nak tulis...
tunggu tau nak tgk cover dia?




nak preview ke cerpen ni sikit?




Alah kau tu otak lembab.. tak boleh berimaginasi. Sebab tu kau jadi kartunis...”perli Airil, seorang novelis. Bengang kerana Putri Laila mendapat anugerah pelukis terbaik di syarikat McDerg.co. Bengang-bengang la jugak burger daging special jangan dilupa.

“Kau tu lagi la, dah la lelaki boleh pulak jiwang-jiwang... Aku ni terlebih imaginasi. Aku boleh bayangkan lukisan tu hidup kau? Apa barang...”Putri Laila mula bengang. Walaupun mereka sudah berjiran sejak 10 tahun yang lalu malah berkawan baik dan jika kamu nak tahu mereka ni kamceng cuma bila masuk bab kerja masing-masing tak nak kalah.

“Kau tunggu je la. Novel kedua aku ni bakal jadi buku terlaris tahun ni..”kata Airil riak. Putri menjelir lidah. Ada dia kisah.

“Ye aku tunggu. Kau tak payah nak tunggu untuk tengok aku. Novel grafik aku semuanya laris...”kata Putri sengaja menyakitkan hati Airil.

“Tak payah la nak bernovel grafik sangat... Geli telinga aku tahu..”Airil mula menggoyang-goyangkan cuping telinganya, konon-kononnya geli. Putri mengetap bibir. Geram mula menggunung. Dari mereka bergaduh lebih teruk baik dia blah. Putri bangun meninggalkan Airil yang masih sedap mengunyap burger dagingnya. Asalnya Putri nak kongsi berita gembira ni.. last-last jadi gaduh pulak.


ni je.. nantikan cerpen full punye...

No comments:

Post a Comment

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)