SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Thursday, 30 May 2013

so sweettttttttttttttttttttttttt

       
                        ASSALAMUALAIKUMMMMM~!!!!

              Entri Asyu kali ni berkenaan dgn seorang adik ni... huhuhu (>_<) terharu sangat-II ni... adik Siti dah buatkan syu satu pic ni... hahahaha nak tau pic apa tgk kat atassss.. hahaha Nampk dak????


                Kiut mehhh ~~ Sweet lor.. sanggup dia edit mengedit gmbor kite.. hukhukhuk (^__^) I Loikeeeeee!!!


                Ni Asyu taruk gmbr yg dia dah buat tuh~~~


tomeikannnn 
(pelik sikit >>> kening jadi tebal hikhikhik... mulut jadi merahh hakhakhak)

                 tetiba je ada ASyu Ryotsu... tau x apa tu Ryotsu??? hahahaha Ryotsu tu watak dalam cerita kartun Kochikame..

                          

ni la Ryotsu... haha mesti korang gelakkannnnnn
hehehehe


             dia kata ada satu lagi... hurm... kita tunggu sekejap ek... huih lama betul dik siti niiii. >_< grrrr (geram)



#kosonggg maknanye asyu leh tulis apa-II yg asyu sukaaa >_<




Huhuhu so sweeettttttttt


hehehe nak kenal dengan adik Siti ni tak????


jom kita serbu blog diaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 comment:

  1. Hahaaha kak asyu.... Malunya =>/////<= hahahaha...

    ReplyDelete

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)