SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Saturday, 1 June 2013

       

              Tajuk entri ni apa??? cuba baca anak-anak muriddd!!(gaya-II garang je) Hah~betul tu.. Kucing ku! Opss Cikgu Asyu lupe nak kasi salam.. ehem~ehem~ Assalamualaikum Murid-II (gaya upin-ipin) Jawab salam cikgu tu... karang x jawab jadi apa murid-II >>>> berdosaaaaa!!! Alhamdulillah~! pandai anak murid cikgu ni hahahaha (okey kita rentikan sketsa Asyu Jadi Ckguu Hehehe ~><~)


              Okey tengok atas kejap.. hah~ Hari ni Asyu nak kongsi pasal kucing-II Asyu.. Sebenarnya Asyu ada banyak kucing. Family Asyu ni memang pencinta kucing yang tegar... Tapi itulah kalau dah tak de jodoh tu tak de la jugak... Kucing ASyu yang baru-II ni (dua tahun ni) ada tiga ekor..


               Satu tu dah lama la Asyu bela dua tahun jugak la.. tiba-II dia ilang (kenapa ngan tulisan ni?) hehehe Lantak la.. x reti nak betulkan hahahaha (*^﹏^*)♡♡ Tu la dia (nama dia comel) ilang.. mula-II Asyu x perasan yelah kucing syu tu suka merajuk. kalau x pujuk dia membawa diri..

Lama-II tu syu pelik x pernah comel merajuk lama-II cam ni.. Bila syu cari kat rumah yang dia selalu pergi x de.. memang sedew sangattttt


Kucing syu yang kedua tu namanya itam.. huhuhu itam pun ilang.. sedew betul... itam memng manja sangat ngan syu.. dia x suka ngan family members syu yang lain.. hehehe syu ni macam mak dia la.. sampai adik asyu kata asyu scandal ngan kucing sendiri (kelam punye adik)


Kucing yang last ni bukan syu punye mak cik syu punye.. Dia bawak datang ipoh entah macam mana kucing ni puteh(nama dia) x mo pergi rumah mak cik syu.. so dia tinggal la kat rumah kitaorg. puteh ni manja ngan adeq asyu. dia suka main-II pastu sebelum tido dia mesti gigit-II jari kaki kitaorg mcm mintak susu... dia x de la kecik sangat.. dia mati sebab nak bunuh ular dalam rumah.. memag terharu dan sedew...


Tu la.. tapi masa depe-II ni ilang dan mati syu x nangis. Masa dulu ya.. syu nangis. lagi-II klu syu ada tersakitkan kucing tu,.. macam marah dia.. ngan terpukul dia.. memang rasa sedew sgt dan bersalah...


Apa-II pun tu je la pasal kucing syu... tak sempat nak tambah lagi... adik syu dah bising nak main beruk(broadband) hehehe k.. papaI!!!



Itam -the only cat yg pic dia syu simpan dlm lappy... comel ngan puteh dlm hanphoen mak syu... mak syu kuar plak..



#bye-II assalamualaikum.

#janganlah menyakiti makhluk hidup kerana mereka juga makhluk Allah.

#lupe you allllll



2 comments:

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)