SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Monday, 25 November 2013

Menangis Asyu malam ni... :'(

aSSalaMUalaIKUM

Huhuhu malam ni terkeluar air mata Asyu korang..
Sedew satu hal... terkejut satu hal..
bayangkan.. nyawa Asyu terjatuh.. memang macam tercabut jantung ni tengok..huhuhu..

Nyawa Asyu tu... Broadband Asyu le... huhuhu
tadi si anak sedara Asyu yg paling kecik dua org tu..
berebutkan lappy kak Ima Asyu.. Beruk ni ada dekat lappy dia.. dia tengah download something.. 

and then.. depe dok berebut nak tgk lappy tu..
rebut punye rebut.. terjatuh lappy tu..
huhuhu tersentap jantung ni..
memang memula tak nangis.
sebab nak marah depe pun tak guna depe bebudak lagi.
bila tgk beruk tu dah setengah nyawa terus Asyu masuk bilik... Apa lagi menangis la Asyu...

Terus Asyu cucuk kat lappy.. 
huhu bernyala kejap pastu mati.. huawaaa :'( 
nyawa Asyuuuuuuuuu
Asyu cuba lagi.. buleh.. huhuhu 
Alhamdulillah.. huhuhu elok dah.. terus air mata kering..

ni yang dok taip entry apa-apa ni..
jangan main2 ngan nyawa Asyu ni..
Sebab beruk ni la Asyu ada dalam bidang penulisan tau.. 
sebab beruk ni jugaklah Asyu tak terpinggir dari dunia sekarang..
banyak jasa dia.. huhuhu

So... jangan usik beruk Asyu..
kalau nak tengok Asyu menangis.. usik la.. memang menangis tahap gaban la Asyu..

P/s : cerpen banyak dalam otak ni.. dah abis skola dah... nnt Asyu upload bila dah siap..

2 comments:

  1. Ish ish, nasib baiklah tak jadi apa-apa. Kalau tak, mesti hidup pun rasa macam tak berguna lagi. Amboi ayat saya. Haha. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... mmg hidup rasa macam kosong tapi x de la sampai x berguna hehehe.. :3 susah betul bile dah attach dengan beruk ni

      Delete

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)