Terima Kasih kerana datang membaca dan memberi pendapat anda



Followers

Wednesday 20 November 2013

To Mr.Nice Guy from Asyu

         Assalamualaikum..
           
         Er... tak tau nak mulakan cam ne..

         To Mr. Nice Guy.. thanks a lot for you concern.. 

          Mr. Nice Guy.. Awak masak sedap sangat... thanks sebab selalu kasi saya makan free.. makin bulat badan saya kalau asyik dapat makan free..

          Mr. Nice Guy.. actually saya tak percaya apa yg mak saya cakap.. But hari tu bila  awak tanya pasal saya.. hehehe masa tu saya ada.. nyorok dalam kete.. hahahaha..

          hurm.. awak baik.. serius ni.. Anak Dato' lagi.. but sorry la.. saya tak sedia lagi... 

          hurm.. let the time goes.. and we will see.. if i can accept you..

          I'm so sorry..

          Tapi saya yakin awak akan jumpa banyak lagi perempuan baik dan lagi cantik dari saya..

          well.. give me some time.. bye2.. assalamualaikum..

2 comments:

  1. done checking.. heheh no 39 thanks

    ReplyDelete
  2. Salam , berminat tak untuk miliki blog yang cute and cantik ?
    Sesuai dengan blog ni yang penuh dengan cerita-cerita menarik ,
    Jom ke blog saya untuk tempahan kalau sudi =) http://lovoiustory.blogspot.com/2013/11/tempahan-edit-blog-dibuka.html

    ReplyDelete

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)