SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Monday, 19 August 2013

Raya 2013 jom baca.. pasal Asyu hehehe

             Assalamualaikummmmm semuaaa~!!! HUhuhu dah raya keberapa bru nak update entri pasal raya.. Hehehe Biasalah Asyu ni bukan boleh berkepit sangat dengan lappy.. karang asyik dengan maya.. terlupe yang realiti.. Hahaha.. Okey.. Raya tahun x de la semeriah macam dulu.. Entahkan zaman yang berubah atau Asyu sendiri yang berubah.. Lain bebenor rasenye rayo kali ni.. hahaha (bahasa ngeri mana Asyu hentam ni?? >u< ) Okey hari raya first x banyak gmbr yang Asyu ambek... Main camera telefon mak sesorang hahaha >_< syok sendiri katakan...



ni la gambar pepagi raya tu.. hahaha x de kerje punyer olanggg


Lepas tu hari macam biasa, lepas solat raya Asyu pergi rumah ayah... tapi raya thun ni rumah ayah kosong x bestttt =-=''' Ada achik je.. Asyu mana ngam sangat dengan kerabat dia.. Tunggu Ngah x de pun sampainye.. Pastu tunggu Yong pun x de gak.. Last2 Asyu balik gitu je.. Hump.. X besssttttttt >_<


Pastu raya kedua Asyu pergi rumah sedara mara belah mak.. Hahaha Rumah Pak Long best!! Semua anak dia balik woo~!! hahaha poket Asyu berisi pergi rumah dia.. (muka x malu.. dah besar dapat jugak duit raya... hehehe Ala.. kata studentttt >v<)  Pastu pergi la rumah Yyong ngan lain2...

nak gambr ke?? hehehe

 masa kakak Asyu bru sampai.. anak dia (aboy) terus berkepit dgn Abang Asyu hehehe anak buah kesyangan katakan...


Ni bukan sorang ni nakal ya amat~!!! pergi masuk bilik sepupu Asyu.. pastu menyelongkar cari kucing... Huhuhu susah ada anak sedara fanatik kucing niii





Kat rumah Yyong.. hahaha Seronok budak dua orang ni dapat duit raya... >_<


Kat umah Yyong lagi...

yang lelaki tu adeq asyu... yang tengah tu mak cik Asyu, Mak Nor Bagan Serai.. Yang tepi skali tu anak Yyong.. Kak Irra.. hahaha semua lawa2 hari tu.. mklumlah tgh raya...

Ni dekat rumah ayah Mei (pak cik lee) hahaha dia ni riang ria di hari raya.. Syok o pergi rumah dia.. yang gmbr si Aboy buat kecoh tu kat rumah dia la... dia relax je.. hehehe


Lepas tu Asyu pergi rumah kakak Asyu (Kakdee) Tapikan... kak dee jangan marah... Ni kenyataan.. Klu ko baca.. Asyu mintak maaf la ye.. Rumah dia sangat2 BOSANNNNN~!! weih naik gile aku tauuuu.. ingat kat sana leh berjalan raya ke.. klu tak pun jalan kami2 je.. Tapi.. huhuhu x de buat pape.. duk dalam rumah je... BOSAN GILE~!!!!

Pastu setelah bertapa agak lama kat rumah dia.. Asyu pun balik la.. Esoknye Kawan Asyu ajak g open house umah dia.. Seperti biasa Myera the g-Funk(hahaha) ambik Asyu kat umah.. Maka bermulalah perjalanan Asyu(macam jauh sangat) hahaha.. nak tgk gmbr...


tepi jalan pun jadi... hehehe pakai peplum je..


Myera g-funk dan motornyeee >_<


Alololo tomei cik kak sorang niii


tangan gatal nak snap.. pokok pun jad



depan rumah kawan fatin Amirah


dah2 la tu.. turun2 perut aku dah lapar -Asyu


coklat cheese kek khas tuk Asyu hehehe


tuan rumah.. marah ke hahah snap curi ni.. Halalkan tauuu

byk x mamam??? yummyss :d


alalala malu plak dia tuuu gigit karanggg grrr


jemput2-fatin..
aku dah jemput diri sendiri dahhh- Asyu


ops.. Asyu ko jangan ngegada-Myera


Jom main cak cak fatin ko dulu-Asyu


Ting~!! hahaha Fatin muncul

hehehe kwn pra-u la niii





ada semut kot dalam air kamu Asyu- Myera
mana ada.. memandai je ko ni myera- Asyu



huih sodap niii... (Asyu x ingt nama dia)

heiii Asyu here~!!!



Ngap~!! sodap niii...



hei, bru nak sampai aku nak balik ni-Asyu



Peace yo~!-Nino
Wei~!! belakang ko ada sepasang tangan lain..-Asyu
Aku la mangkuk-Fatin


Rezeki bebudak tiga orang yang lewat tadi muahahaha

Hahaha tu je la.. pasal raya Asyu.. Okeylah.. Entri raya tu ada... Ala rayakan sebulan sabor jelah ek... key Assalamualaikum~!!!



5 comments:

  1. kak asyu.... menawanlah cheese kek tu. ibu tengok sampai menjilat bibir oooo.... nak cikit! kak asyuuuuu asal kawan kak asyu ramai yang bam bam erk? hahaha jangan marahhh.... bam bam tapi comel tau.....

    ReplyDelete
  2. hehehe... menawankan kek tu...
    hahaha... semua bambam.. sbb bila tension carik makanan je.. hehehe budak pra-ukan sbb tension.. tu semua jadi bambam ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. syuuuuuuuuu nak wet rayeeeeeee >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... syu kan... budak skola... mana ada duit hehehehe:P

      Delete

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)