SELAMAT MEMBACA... RAJIN-RAJIN LA TINGGAL KOMEN...

kawan2 sporting..

Google+ Followers

Sunday, 10 February 2013

Asyu will be a Granny ~O0O~!!!

           Percaya tak dengan tajuk tu??? Percaya jelah!! Memang kenyataannya, insyaallah bulan 8 ni Asyu akan menjadi nenek!! Hehehe anak saudara sulung Asyu dah hamil!! Cepat ucapkan Tahniah dekat Asyu hahahaha.. > u <

            Pada usia 19 tahun Asyu akan digelar Granny Su.. hahahaha cis... guna BI tak terasa sangat dah tua  hehehe.. O.O hehehehe

            Mesti pelikkan.. Asyu tak pernah mention anak2 sedara Asyu yang lain selain dari anak kakak atas Asyu je.. Hehehe Asyu ada banyak anak sedara... ada dalam 20 kot.. hahaha Malas nak kira.. Semuanya anak kakak n abang Asyu.. :)

            tak sabar nak tunggu my newest family member ni.. mesti comel macam mak dia masa kecik2 dulu.. hahaha (Asyu tak tau masa mak dia kecik2 comel ke tak.. tapi tgk gambar comel la.. >.<) Asyu belum lahir lagi masa tu..

            Lagi lima tahun... (bayangan Asyu)

             "Siapa ni? Anak ke?"tanya kawan Asyu

             "Tak lah. Cucu aku..."jawab Asyu..

              "Biar betik!!!"kata kawan Asyu..

              "Betul.. ce ko tanya dia aku ni sapa."

               "Adik ni siapa?"tanya kawan Asyu sambil tunjuk Asyu.

               "Granny Su.."dengan suara yang comel cucu sedara Asyu jawab..

               "Okey.. aku percaya!" dengan riak x boleh blah dia percaya...

       Imaginasi Asyu ni x boleh blahkan.. Tapi itulah yg akan terjadi..(asyu rasa la.. O-O) Hehehe cuba bayangkan sejak dari bayi Asyu telah dipanggil sebagai Mak Su.. ASyu sorang je yg ber'mak' bagai.. Kakak abang  n adik Asyu depe panggil.. Cik Aar, Cik Nana, Cik Ima, Cik Nua.(yg cik2 ni adik beradik seibu ASyu) Tak aci betul depe ni!! .>.<.(muka x puas hati)

     Tapi tak pelah.. Dengan anak-anak sedara Asyu la Asyu main bagai. takut dengar cerita hantu sama2.. Mandi sama2 (masa kecik2 je lah...) Makan mencekik sama2.. kena buli sama2(abg n kakak Asyu jahat suka buli kitaorg..=_=..) curi2 menyelam dalam kolah bilik air rumah ayah ASyu sama2.. Kena kerah nuat kerja sama2.. Pendek kata semua sama2.. so dah x terasa pelik depe panggil Asyu Mak Su.. Tapi yang pelik tu Asyu kena panggil anak sedara sulung Asyu Kak Fara.. Tapi dia panggil Asyu mak Su.. Hehehehe masa kecik2 ye.. Asyu panggil depe kakak abang. dah besar ni.. Rasa mcm x realistik lak.. So Asyu panggil nama je..

     Asyu rasa cukup tercabar bila dibandingkan dngn Anak sedara Asyu.. Asyu tau la Asyu ni, x pandai macam diorang.. x lawa macam diaorng.. x kurus cam diaorg.. huhuhuhu sedew tau tak.. Tapi nak buat cam ne.. Redha je la.. ~_~''' Asyu janji akan merubah diri Asyu kepada yang lebih baik!!!

      Rasa macam dah lari tajuk je.. Hahaha dah masuk luahan hati dan motivasi diri sendiri lak.. hahaha...




semoga.. bayi anak sedara Asyu tu sihat, cergas.. dan comel mcm bayi2 kat atas ni...
semoga Fara sihat sentiasa dan selamat dunia akhirat...



Love you my nephew n niece..
the list



Fara
A'ei
Nana
Yaya
e'
eton
bina
wani
daus
salma
alia
adib
ika
komai
wawa
luqman
adik [x ingat nama dia']
aishah
zadquan..


Rasaye.. tu je.. tak tau plak klu ada yg tertinggal..
hahaha sorry klu ada diantara anak sedara Asyu yg Asyu x listkan.. dah lupe nama2 korg so ada yg Asyu bantai je... jangan marah... dosa tau marah Mak su korang.. >_< hahaha
peace no war.....

1 comment:

  1. kak asyu..... kita pun.
    ada anak buah lagi tua dari kita bahkan sama umur pun ada. Satu kelas lagi tau.
    uhuk memeng kelas.
    kiranya nya bapak dia orang sepupu kita lah kan. lagi tua dari ayah kita.
    tak rela nak panggil abang. erkkkkkk (bagi kita lah)

    ReplyDelete

Dah baca Harap KOMEN Boleh bantu Asyu :)